Opcje wyglądu
‹‹ Powrót do strony

Głuchołazy 30.09.2025 r.

 

Zapytanie ofertowe

I. ZAMAWIAJĄCY

Głuchołaskie Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. (GKTBS), Plac Basztowy 3, 48-340 Głuchołazy, NIP 753-19-74-945, REGON 531503840

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


  1.  
    1. Przedmiotem zamówienia jest KOMPLEKSOWE ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DO PRODUKCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ O MOCY DO 50kWp wraz z całą infrastrukturą towarzyszącą przeznaczoną do zasilania budynków GKTBS Sp. z o. o.

       

    2. Zamawiający realizuje niniejsze przedsięwzięcie przy udziale finansowania ze środków KPO, wykonawca zobowiązany jest sporządzenia całości dokumentacji niezbędnej do uzyskaniu w/w wsparcia. W przypadku nieuzyskania dofinansowania inwestycja nie będzie realizowana.

    3. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z 2025 r. poz. 620.) oraz w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w tej ustawie.

    4. Opis przedmiotu zamówienia według nazw i kodów określonych we wspólnym słowniku zamówień (CPV)

  • 09331200-0 Słoneczne moduły fotowoltaiczne

  • 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

  • 45200000-7 Roboty budowlane

  • 71320000-7 Usługi Inżynieryjne w zakresie projektowania.

  1.  
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia zał. nr 1 do zapytania ofertowego.


 

III.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA


Termin wykonania prac: 90 dni od dnia podpisania umowy

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu

1. sytuacja ekonomiczna lub finansowa

Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj. który wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100)

 O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC), którego zakres jest tożsamy z przedmiotem zamówienia.  Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wynosi 5 000 000,00zł. Ubezpieczenie musi obejmować okres realizacji przedmiotowego zamówienia.

 

2. zdolność techniczna lub zawodowa

Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej trzy usługi polegające na budowie instalacji fotowoltaicznych na gruncie o mocy min. 49 kWp i wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda.

 Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej poniższymi osobami, które wezmą udział w realizacji zamówienia:

- osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń

- osobą pełniącą funkcję projektanta posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń

- Min. 2 osoby z aktualnym certyfikatem instalatora OZE (UDT lub równoważne) dla instalacji fotowoltaicznych

- minimum dwie osoby posiadające uprawnienia SEP Grupa 1 E i D dla napięcia powyżej 1 kV

3. zasada równouprawnienia struktura zarządu z uwzględnieniem równości płci

Wykonawca, ubiegający się o udział w postępowaniu, musi wykazać, że na dzień składania oferty co najmniej 50% członków jego rady nadzorczej stanowią kobiety. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie przedstawionego wykazu członków rady nadzorczej  zawierającego:

imię i nazwisko,

pełnioną funkcję,

informację o płci,

podpisaną deklarację o zgodności danych ze stanem faktycznym.

Dokumenty potwierdzające:

aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (lub równoważny dokument rejestrowy w przypadku podmiotów zagranicznych),

oświadczenie wykonawcy o strukturze płci w radzie nadzorczej

Sankcje za brak spełnienia warunku:

Oferty wykonawców, którzy nie spełniają powyższego warunku, zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami udziału w postępowaniu.


4. Wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 5000.00

 

Kryterium oceny ofert:

Kryterium 1: Cena - waga kryterium 60%

Opcja 1: Kryterium 2: Okres gwarancji - waga kryterium 40%

Minimalny okres gwarancji (wymagany przez Zamawiającego) wynosi 5 lat licząc od daty odbioru końcowego. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 7 lat  licząc od daty odbioru końcowego.

 

Zabezpieczenie:

Od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.

 

Warunki techniczne - opis przedmiotu zamówienia

Nazwa Zadania

Adres

Nazwa i kody:

45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

45200000-7 Roboty budowlane

09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne

71320000-7 Usługi Inżynieryjne w zakresie projektowania

 




  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY


Oferta powinna:

  1.  
    • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

    • posiadać datę sporządzenia,

    • być podpisana czytelnie przez osobę uprawnioną,

    • zawierać ryczałtową cenę za wykonanie instalacji fotowoltaicznej netto/brutto,

    • określać termin realizacji przedmiotu zamówienia,

    • oferent zobowiązany jest pozyskać we własnym zakresie wszystkie niezbędne informacje dla obliczenia ceny oferty, w tym wykonać wizję lokalną, dokonać pomiaru wszystkich elementów dla oceny niezbędnego zakresu robót,

    • cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty konieczne do poniesienia celem realizacji przedmiotu umowy tj. instalacji fotowoltaicznej wraz z całą infrastrukturą towarzyszącą.


    V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: gtbs@op.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: ul. Plac Basztowy 3, 48-340 Głuchołazy do dnia 10.10.2025 r.

  2. Ofert złożone po terminie nie będą rozpatrywane

  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert

  4. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie www.tbs-glucholazy.pl/ oraz www.bip.tbs-glucholazy.pl/

    VI. DODATKOWE INFORMACJE

     

  1. Wybrany wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie podpisania umowy.

  2. Dodatkowych informacji udziela Pan Andrzej Gębala pod numerem telefonu 77 409 26 31 (wew 32).

     

     

     

 

Pliki do pobrania:

zalacznik_nr_1.pdf

Pozostałe dokumenty w tej sekcji:

Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu tech. budynków gminnych i Wspólnot Mieszkaniowych admin. i zarządz. przez GKTBS Sp. z o.o.
Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej" w zasobach gminnych administrowanych przez Spółkę GKTBS
„Sporządzenie audytów remontowych budynków gminnych w gm. Głuchołazy, pod premię powodziową ”
Data utworzenia informacji:
2025-10-01
Informację wprowadził:
Małgorzata Prościak
Informację opracował:
Andrzej Gębala
Data ostatniej aktualizacji:
2025-10-01 10:48:57
Ostatniej aktualizacji dokonał:
Małgorzata Prościak

Pokaż rejestr zmian dokumentu