Głuchołazy 30.09.2025 r.
Zapytanie ofertowe
I. ZAMAWIAJĄCY
Głuchołaskie Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. (GKTBS), Plac Basztowy 3, 48-340 Głuchołazy, NIP 753-19-74-945, REGON 531503840
-
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
-
-
Przedmiotem zamówienia jest KOMPLEKSOWE ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DO PRODUKCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ O MOCY DO 50kWp wraz z całą infrastrukturą towarzyszącą przeznaczoną do zasilania budynków GKTBS Sp. z o. o.
-
Zamawiający realizuje niniejsze przedsięwzięcie przy udziale finansowania ze środków KPO, wykonawca zobowiązany jest sporządzenia całości dokumentacji niezbędnej do uzyskaniu w/w wsparcia. W przypadku nieuzyskania dofinansowania inwestycja nie będzie realizowana.
-
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z 2025 r. poz. 620.) oraz w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w tej ustawie.
-
Opis przedmiotu zamówienia według nazw i kodów określonych we wspólnym słowniku zamówień (CPV)
-
-
09331200-0 Słoneczne moduły fotowoltaiczne
-
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
-
45200000-7 Roboty budowlane
-
71320000-7 Usługi Inżynieryjne w zakresie projektowania.
-
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia zał. nr 1 do zapytania ofertowego.
-
III.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania prac: 90 dni od dnia podpisania umowy
-
Warunki udziału w postępowaniu
1. sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj. który wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100)
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC), którego zakres jest tożsamy z przedmiotem zamówienia. Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wynosi 5 000 000,00zł. Ubezpieczenie musi obejmować okres realizacji przedmiotowego zamówienia.
2. zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej trzy usługi polegające na budowie instalacji fotowoltaicznych na gruncie o mocy min. 49 kWp i wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda.
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej poniższymi osobami, które wezmą udział w realizacji zamówienia:
- osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
- osobą pełniącą funkcję projektanta posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
- Min. 2 osoby z aktualnym certyfikatem instalatora OZE (UDT lub równoważne) dla instalacji fotowoltaicznych
- minimum dwie osoby posiadające uprawnienia SEP Grupa 1 E i D dla napięcia powyżej 1 kV
3. zasada równouprawnienia struktura zarządu z uwzględnieniem równości płci
Wykonawca, ubiegający się o udział w postępowaniu, musi wykazać, że na dzień składania oferty co najmniej 50% członków jego rady nadzorczej stanowią kobiety. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie przedstawionego wykazu członków rady nadzorczej zawierającego:
imię i nazwisko,
pełnioną funkcję,
informację o płci,
podpisaną deklarację o zgodności danych ze stanem faktycznym.
Dokumenty potwierdzające:
aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (lub równoważny dokument rejestrowy w przypadku podmiotów zagranicznych),
oświadczenie wykonawcy o strukturze płci w radzie nadzorczej
Sankcje za brak spełnienia warunku:
Oferty wykonawców, którzy nie spełniają powyższego warunku, zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami udziału w postępowaniu.
4. Wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 5000.00
Kryterium oceny ofert:
Kryterium 1: Cena - waga kryterium 60%
Opcja 1: Kryterium 2: Okres gwarancji - waga kryterium 40%
Minimalny okres gwarancji (wymagany przez Zamawiającego) wynosi 5 lat licząc od daty odbioru końcowego. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 7 lat licząc od daty odbioru końcowego.
Zabezpieczenie:
Od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
Warunki techniczne - opis przedmiotu zamówienia
Nazwa Zadania
Adres
Nazwa i kody:
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45200000-7 Roboty budowlane
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
71320000-7 Usługi Inżynieryjne w zakresie projektowania
-
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna:
-
-
zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
-
posiadać datę sporządzenia,
-
być podpisana czytelnie przez osobę uprawnioną,
-
zawierać ryczałtową cenę za wykonanie instalacji fotowoltaicznej netto/brutto,
-
określać termin realizacji przedmiotu zamówienia,
-
oferent zobowiązany jest pozyskać we własnym zakresie wszystkie niezbędne informacje dla obliczenia ceny oferty, w tym wykonać wizję lokalną, dokonać pomiaru wszystkich elementów dla oceny niezbędnego zakresu robót,
-
cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty konieczne do poniesienia celem realizacji przedmiotu umowy tj. instalacji fotowoltaicznej wraz z całą infrastrukturą towarzyszącą.
-
-
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: gtbs@op.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: ul. Plac Basztowy 3, 48-340 Głuchołazy do dnia 10.10.2025 r.
-
Ofert złożone po terminie nie będą rozpatrywane
-
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert
-
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie www.tbs-glucholazy.pl/ oraz www.bip.tbs-glucholazy.pl/
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
VI. DODATKOWE INFORMACJE
-
Wybrany wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie podpisania umowy.
-
Dodatkowych informacji udziela Pan Andrzej Gębala pod numerem telefonu 77 409 26 31 (wew 32).
Pliki do pobrania:
zalacznik_nr_1.pdf
Pozostałe dokumenty w tej sekcji:
Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu tech. budynków gminnych i Wspólnot Mieszkaniowych admin. i zarządz. przez GKTBS Sp. z o.o.
Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej" w zasobach gminnych administrowanych przez Spółkę GKTBS
„Sporządzenie audytów remontowych budynków gminnych w gm. Głuchołazy, pod premię powodziową ”
Data utworzenia informacji: |
2025-10-01 |
Informację wprowadził: |
Małgorzata Prościak |
Informację opracował: |
Andrzej Gębala |
Data ostatniej aktualizacji: |
2025-10-01 10:48:57 |
Ostatniej aktualizacji dokonał: |
Małgorzata Prościak |
Pokaż rejestr zmian dokumentu