Głuchołazy, 13.01.2021r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Głuchołaskie Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. (GKTBS), Plac Basztowy 3, 48-340 Głuchołazy zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie przeglądów instalacji gazowych w roku 2021 w budynkach gminnych administrowanych i zarządzanych przez GKTBS Sp. z o.o.
-
Określenie przedmiotu zamówienia:
Ilość lokali (mieszkalne oraz usługowe): ok. 198 szt
Ilość pionów (budynków): ok. 41 szt
Teren: Gmina Głuchołazy
Zakres rzeczowy przeglądów obejmuje: wszystkie czynności wynikające z obowiązujących przepisów prawa.
Wymagania:
- uprawnienia w wymaganym zakresie zamówienia,
- z przeglądu winien być spisany protokół (potwierdzony przez mieszkańca lokalu) i dostarczony do siedziby GKTBS Sp. z o.o.
2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - GKTBS, Plac Basztowy 3 w Głuchołazach, Dział Techniczny lub telefonicznie pod numerem tel. (77) 40 92 631 (wew. 45).
3. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 30.09.2021r.
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
Prosi się o podanie ceny jednostkowej netto oraz brutto za wykonanie przeglądu lokalu
Prosi się o podanie ceny jednostkowej netto oraz brutto za wykonanie przeglądu pionu
5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty można składać w siedzibie Głuchołaskiego Komunalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego ul. Plac Basztowy 3, 48-340 Głuchołazy, sekretariat-I piętro osobiście, lub pocztą lub w formie elektronicznej: gtbs@op.pl w terminie do dnia 20.01.2021 do godz. 1200
Ofertę należy złożyć na druku zał. nr 1 „formularz cenowy”
Oferta winna być zamknięta w kopercie z napisem „oferta na przeprowadzenie przeglądów instalacji gazowych w budynkach gminnych administrowanych i zarządzanych przez GKTBS Sp. z o.o.”
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie podana do wiadomości, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert formą elektroniczną.
8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wykonawcy, którego ofertę wybrano telefonicznie lub e-mail.
załączniki:
- formularz cenowy zał. nr 1
- wzór umowy zał. nr 2
Pliki do pobrania:
formularz_cenowy-zal_nr_1_do_oferty.odt
protokol_z_otwarcia_ofert_-kontr.gaz_2021.pdf
wzor_umowy_-zal._nr_2_do_oferty.doc
Pozostałe dokumenty w tej sekcji:
Dostawa i wymiana stolarki okiennej
dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg
Zapytanie ofertowe- Montaż wkładów kominowych 2 szt.-Sławniowice 100 I
Data utworzenia informacji: |
2021-01-13 |
Informację wprowadził: |
Małgorzata Prościak |
Informację opracował: |
Andrzej Gębala |
Data ostatniej aktualizacji: |
2021-01-21 10:31:19 |
Ostatniej aktualizacji dokonał: |
Małgorzata Prościak |
Pokaż rejestr zmian dokumentu